Monday, February 6, 2012

Элдэв долоон юмс

Амралтаар УИД ын номын дэлгүүр оровшд. Тигсэн миний дуртай  гоя төгөлдөр хуурын ая явжээн дөхүү. Хөгжмөөр нь яваадайгаан болуу гэсэн бишээг. Найзаасаа асуув. "Энодоо хүн төгөлдөр хуур тоглоодайгаамуу?" гэсс" Тийн нэг эрэгтэй хүн тогложээн" гэжээн. Баярласан гэж гш. Хараа муутай болхаараан ямархуу залуу гэдгийг хардгүээ зус гэжж. Очих гэж салгалсаараан байтал яваад өгжугаан фаак гэжж. Төгөлдөр хуур тийм гоя тоглосийм чэн гоя залуу байсан байхдаа түййй

Би нээрэн болжморын хэл ойлгодог болсышд хохо. Өглөө сонссон ярианаас орчуулий за юу
Болжко: Жив жив, жииийййв жижив
Боогий: Жививи жив жув
Болжко: Жив жив жижижив, жув жов живуву
Боогий: Жихихив живува жививив живжив
 орчуулбаас:
Болжко: Өшдөр болжморуудын паарийнаас яагаад явчуу?
Боогий: Гүээ харин дажгүй эр тагтаа өдөөд. Өөрийнхөө үүрэнд очий гэсийн
Болжко: Хүүшээ чи тигээд дагаад явчжугаамуу? Нөхөртөө алуулваа тэгжээж
Боогий: Ээ үхсс тэрмуу бор юм өшдөр тасраад унацан байсоон
гэж авдын. Завххай болжкоонууд.
Хүүшээ Уумий би хоолныхоо зургийг авах гихээр дамдаа царай муутай хоол болчээдээшд. Чиний аптийт хөдөлкүү байхөө л гэжж
Балинтийнаа яажшуухан өнгөрөөх гэжээн таанууд. Нөхөр сүүдэрэй нь ч яахуу болдын байж тэй. Гон бие гозон толгойтнууд яахвээ л гэжжж. Ситхэл санаа манаагаар унаж мунаж тэнэгтэж мэнэгтүээ бивол. Сайххх фрийдом байгаагаараа бахархаж зад шоуднаа гш.
Хүүшээ таминээ нэээээрээн үхрийн мах 8000 болцон байна дөхүү. Би ернол цагаан хоолтон болий гэж бодоолвайн. Тэхгүүлол бас араачдэээ тэй.
Хүүшш нээрээ таанууд энэ өгүүллэгийг унш заа юуу.
http://uynaa.wordpress.com/2012/01/05/%D1%86%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B9-%D0%BC%D1%83%D1%83%D1%82/
ийшээгээн ораад. Ялангуяа Улаан малгайт чээ. Муур ад үздэг хөн уншаад ситхэл санаа нь зөөлрөхиз.
Аа бас таанууд энийг умш.
http://oguulleg.zaluu.com/index_med.php?id=126
Зааз. Өөр ч юмгүү дэй. Нээрээ өглөө босох балиааар хэцүүү тэй.
-Ээздаа ээздаа яаж босноо хүүриймаа
табан минутын дараа-Яаад заабал би энэ сайхан ор гэдэг диваажингаасаа холдох ёстой гэжжж шээт
гуруун минутын дараа-Заа бослаа. Босийшүү, би чадийшүү
аруун минуутын дараа-заа ер нь жоохх хоцорход яаабал гэж тэй. хэвтжилайя
табан минутын дараа- пайм, фаак, шээт, зда, хүүр, дурак, хог гэж босхаас. бослаа бослаа. сэрүүлэг мээн амаа тайт. гайлвайна. -гээл босжугаамлд.
Өглөө босоход явжил ор үнэнхүү тухтай санагддагыг нуух нь илүүц бизээ гэж Ринчен багш хэлээгүү. Бавуугийн Лхагвасүрэн гуай ч хэлээгүй. Далай лам ч хэлээгүү. Мадонна хэлсэн үгүүг би мэдкүайн. Долоон давхарын Должин эмээ бас л хэлээгүү. Би хэлжээн.

No comments:

Post a Comment