Saturday, March 3, 2012

Солиотын намтар ураан бүтээл гшшш

Ойрд хоолны синдром туслаа шүү хөөе. Хараадайхад бичлэг болгон дээрээ хоолны холбогдолтой юм бичиж энтр. Улаан малгайтын блог дээр яажжжж хийжугаал хоолны холбогдолтой ситгэгдэл үлдээж энтр. Ойрд үнэн хөсрий царайтай явжийн дөхүү. Муур хацар дээр майжаа хаяссс. Яаж дээрлэхжугаан тэй. Нөгөө муу улаан зураас нь пудэрдээд ч арилку байж энтр. Эвгүү царайтай юм ллл явжийн. Муурандаа дээрэлжүүлж л амьдархымдаа блогчин заяа мээн гэжжж сайхан дуу байшдээ цаад кароокийд чэн.

Бэлэн гоймон хааяа идэх ч гоя шүү тэй. Өнөөдөр хоол хийхээс залхуураад бэлэн гоймон авцөө. Тигсэн одоо хүртэл идээгүй суужээн. Яагаадчым өлскүайнаа
Би боддын. Зөндөө юм боддын. Бодку гээд ч хайчхуу дэй. Ерөөсөө л яг одоо чимдаандаа хэдэн гувцсаа чихээл эзэнгүй аралархуу газар, дидкээн байшинд суужаахымсандаа гэжж. Би боддын. Нүдээ аниал нүүр мүүрээ угаажээхад ард эвгүү царайтай гаррр зогсжээвал яанаа гэж. Иййййй боджээсан бодлоосоон айчлаа. Манай ээж ч бас сонин нүдээ аниад нүүр мүүрээ угаахдаа айгаадэйдышд. Яагаад айдын? гэхээр Мидкээ, сонин байдын гшшш.
Би хүсдийн. Нэхх гоя төгөлдөр хуур тоглож сурчаал, Yiruma энтрийн аяыг хөмсгөө зангидаж, нүдээ хагас аньжугаал тоголхым саан гэжжлллл. Сүртэй харагдах байх тэ.
Миний бичлэгүүд дээр ернол чухал мухал, хүнд хэрэгцээтэй, нэгийг бодогдуулсан юм еррр алга. Хүн уншуул "оюун ухааны хомсдолтой амьтан байна дөө хөөрхийс" гэж бодогдхоор. Угаас би сериозний юм бичиж чадку лд. Аа амьдрал дээрээ бол мангаррр нухацтай, бодлогоширсон царайтай хүн шд. Хүн харахад улс төр, нийгмийн байдал, ханшийн зөрүү, алтны уурхайн хувьцаа боджийнуу гэмээр царай гаргасанаа дотроон бол "Аа орой очоод ямар хоол хийдиймлээ байз. Гэрээ яаж цэвэрлэнээ фаак. Шээс хүржаах чэн" ухааны юм бодаал суужыдаг хөөн.
Хүмүүс хажууд өвчин зовлон, хов жив, болку бүткү юм тоочоод суухаар үнэн дараттай санагддышд. Таанууд тэгдэг үү? Сүүлдээ би бөөр өөр юм бодоод "Аанхаан, тийн, өө яанаа "гэчээл суудаг болсон. Лайлайна. 
Орйд хамаг хоол хурцдаадайн. Бэлэн гоймон, шпаггети, банштай цай май гээд идхээр нээхххх сонин дотор муухай оргиж, бөөлжмөөр санагдах нь туйлын гаслантай юм лд.
Зиаа өөр ч юу ярихуу дээ таануудтай. Өөр юмгүй. Bye bye
ыбыөаыбөаөхахрмисмжэангшгүгх- шүү! Энэ дүрмийг заавал мөрдөж яваарай гэж би захижийн гшшшш

No comments:

Post a Comment