Tuesday, October 16, 2012

Хүүхэд насны тухай ба хоол хош

Хүмүүс бичээдайшд. Би ч гэсэн бичмээрлайшд гсс.
Энэ өндөрлөгөөс эргээд нэг бодохнээ би их л даруухан, томоотой кинууны баатраар зүйрлэвэл Катя Пушкарева байсымуудаа гшш. Би өвөөгийн хүүхэд байлөө. Хичээлээ тараад дугуйландаа яваал гэртээ ирээл аяга шанагаа угааж гичээл номоо давтаал суужийдаг хүүхэд байлаашд. Мундаг уу? гсс. Ангийнхантайгаа нийлж мийлдэгчгүү, юм ярьдагчгүү, хичээлээ хийж байжугаал тараал шурррххх гээд харьчдаг байлаа. Тэххх.

Наймаа хийсэн түүхээс дурьдваас:
Ижий хувцас зардаг лангуутай байлөө. Тигээд найзуудтайгаа пийвдаад алга болчино. Би тэр хооронд нь наймаалцах гэж бантангийн хутгана. Гурван мянгын юмыг хоёр мянга таван зуугаар өгчих жишээтэй. Тэххх. Бантсан нүүрэндээ ээжид хэлкүүгээр өөрийн байдаг л мөнгөө шавхаад ээжид нийлүүлж өгнө. Өөөрөө шатаад дуусдаг аййй. Над шиг бикнесвүүмэн ч гэж юуу байхавдаа хаха.
Над ер нь нэххх тийм гоя дэггүй дурсамж байдгүүн байшдээ үхсэн. Хүүхдүүд гадуур тоглож байхад би цонхоор харөөл гэртээ сонин үсэглэж уншсан шээг өвөөтэй хэвтжийдаг байсын.
Бага эгчтэйгээ алалцнөө. Надлуу юм шидэнгүүт нь би зөрүүлж шиднэ.  цОХИНГУУТ НЬ ЗӨРҮҮЛЖ ЦОХИНӨӨ. тЭГЭЭД АЛАГДУУЛЖААГААН. сзс ЫН ХАМАРНААС ЦУС гоожино биз. нэг минут ангайж суужийснаа уууааайййййй гшшш. Мэдрэлгүй тэ.
За тэр яахуу. Монгол хэлний дүрмэнд нилээн хэдэн шинэчлэлт орчныг би одоо хүртэл мэдээгүй яваан байна. Мэдээгүй нэгэнд нь хэлмээрийн байна.
баярлалаа гэдгийг бээрлөө гэдэг болж. Аа бас чи гэдгийг жи гэдэг болж. Би гэдгийг иб гэдэг болжээдээ янз нь. Хайр гэхийг хайл, тэнэг гэхийг т1 гэх жишээтэй. Энэ одоо өсвөр насныхны пороол уу? айййй.
Би хувцас хунар гэхээсээ илүү хоол хошны зураг харах дуртай шд. Ялангуяа өөрөө хийсэн ориг хоолны зураг харах кайфтай гэж жигтэйхэн. Зиа ингээд "СЗС ын хоол хош булан "д тавтай морилохтун......
Баахан чанарын шаардлага хангаку зурагнууд наасан хаха. Ууми сайн харьж аваарай гшшш

8 comments:

  1. Тэр гуцвааны хажууд будаа байна уу даа, горойлгож алахнээ энэ хүүхэн чинь

    ReplyDelete
  2. Бүр хажууд нь хар талх тавьцан нтр, өгөрцийнийх нт шүүсээр даруулахын байналдаа,, алиу ус өгөөтөхдөө,,горойчлоо,шүлс хүрэлцэхгүй байна хаха

    ReplyDelete
  3. AAAAAAAA MINII NUDD!!!! gsh yamar goy, amidrald oirhon hoolnuuud veee!!! omnomnom. shuls goojloo. gsnees bi bas yag cham shig gerees gardaggui huuhed baisimoo. hichel taraal gertee :( tsonhooor haraaaalll suujiidag ain? nohoigoo l gargah gej gardag baijdee. tiim humuus chin harin aygui tiim dotood yurtuntstei, bichih durtai humuus boldiin bishuu? chi hooe instgram deer baidimu?

    ReplyDelete
  4. ээ бурхан мэээн
    өлсөж турж үхэхгэжаагааг мэдээд тавлажээнуу чи гэсс хахаха
    би уг нь хийсэн хоолныхоо зурагнуудыг авч хадгалдаг байсан чэн нөхөр загнаад бүгдийг нь устгуулчихсоон

    ReplyDelete
  5. Улаанаа: Өөө хаха наа чинь гуцваа биш байцаатай хуурга заа юуу. Тихдээ би цуйванг талхтай иддийшд сонин.Цуйван хийлээ гэнгүүтээ будаа агшааж, талх зүсэж энтр. Утгатай юу
    Цитрус: Ааа харин тийн. Миний хийсэн хоолнууд амьдралтай нэг орцонд байдышд гшшш.Би багадаа шүлэг мүлэг зохиодог, эссэ энтр мундаг бичдэг хүүхэд байжээ дээ. Тэхээр чиний онолтой тааржийнаадаа.
    Бэгү: Нөхөр бол яршиг л байшд. Хоолны зурануудаа ав ав гсс. Эсэргүү юу

    ReplyDelete
  6. цитрусаа над инстаграм байдышд. би чамайг фоллов хийчмээрл байшд

    ReplyDelete
  7. ADA_SAATTRUSS gee orood irtsen baida

    ReplyDelete