Friday, February 22, 2013

Гарчиг олдкуайн....

Зэээ
Буузаа, саладаа идкээд
Бор ходоодоо бэлтгэж
Бэлэг сэлт цуглуулах гээд
Баахан уутнууд бэлджийнүү дээ аахааа еээээ гсс


Хүүшшшээээ одооны зарим залуучууд нохой гахай шиг ухамсартай болжээ. Өнөөдөр ингэсийн. Би ххолны газар захиалга өхкээд чааваас. Олон хүнтэй болхоор шахцалдаан дунд нэг залуугийн гуталны 100 хуваасны 0.5 дээр гишгэчкү юуу чааваас. Тэгээд уучлал гуйх гээд у.... гэхийн завдалгүй нөгөөх чинь ПИЗДАА ЧИНЬ гшш. Тэгэнгүүтэр нь "Уучлаарай өөрөө юугсэн бээ сая...Дахиа хэлдээ юугчвээ та сая...." гээ бүлдэгдээд унагачмаар байсныг би монголын ард түмнээсээ нүүлгүйгээр сад тавиад хэлжийн.
Уг нь би тэр залууг "юун аштайхан цэвэрхэн, гоя хувцаслацын. давгүй стилтай залуу байшт майшт" гэж боджийсон рейтинг шалан дээр шороо, шавхай мавхай юу байдын элдэв юмнуудтай холилдоол пид хийгэээллл унасаан гэдгийг би монголын ард тү...гсссс. ядаргаатай тэ
гэж цагаан сараас өмнө ноороглож байжээ хө хө хө....
Цагаан сараар сайхан чихэж гарна даа гэсэн итгэл ханиаданд дарлуулж, нүдүүлсэнээр төгсгөл болжэээ гэжжж. Гэртээ истоо новш болтроо хэвтэвшд. Хэдэн бууз хийж идэх нь ч идсээн уг нь. Тэгээд над шиг диназавар, халим, чоно моно юу байдын тийм амьтны ходоодтой юманд бол "том өрөөнд таавчиг шидсэн юм шиг" л болох шивдээ хөөрхий еээээ.
Таануус зөн билгийн 13 дах тулааныг үзвүү. Тэр ялагч болсон залуу Дмитри волхов мангар хөөрхөн тэ хаха. Олоод оччихиймсан. Хаа байдын болаа вахаха. Яджаахад тэр залуу мангар аальгүй тэ. Хүүхэн харжаагаад даалгавартаа унаж энтр. Үнэн цоглог зөн билэгтээн. Дмитри чи шүү үүхүү! Чамайг олж уулзнаа биии харжийгаарай гссс. Би ямар залуу харж ханах биз дээ хаха

Нээрээ жоохон байхад банди нар охидуудын үсийг хайчилчдаг байсан тэ. Би жоохон байхдаа үсээ сүлжцээн анги дээрээ "нанана" гэцэн байжаахгуй юу чааваас. Тэгсэн хэн нэгний хайчтай гар гялс, үс намс гээл өм цөм хяргуулчдын. Би уйлаад, маргааш нь үсээ үсчин дээр очиж тайруулаад тайрмал үстэй болцон анги дээрээ очиж билэээ нанана....
Зэээ бичих юм барагдаж, бяцхан ухаан минь мөхөсдөж, борхон тархиа ухаад ухаад ийм юм л гарч ирлэээ. Уучлана бизээ манайхөөөн

16 comments:

  1. Арай гэж нэг юм энд блогоо нээлээ шд ккк,,, Гэснээс тэр Дмитрийтэй хоёулаа хамт уулзана шүү этр

    ReplyDelete
  2. Ишшш чи бид хояр залгаад ярьж чадкум байж хаанаас олж уулзах вэ аййй

    ReplyDelete
  3. Хүсэлт биелүүлсэн байна шд. Баярлалаа. Зөн билэгтэн гээчийн 6 дахийг нь үзээд л орхисон, сүүлдээ нээх зохиомол нэвтрүүлэг ч юм шиг санагдаад.
    Наад захын харьцааны соёлгүй мөртлөө л одооны залуус том том юм яриад л явж байгаа. Дээд талын залуу бол тэдгээрийн нэг нь байна хэхэ.

    ReplyDelete
  4. dmitrigiin chini hamar arai l uragshaagaa urt haha. harin nuguu umnuhd biluu ternii umnuh ch biluu yalagch nag zaluu baisan daa ter l taalagdaad baisan daa.

    ReplyDelete
  5. Пиглет: би яагаад ч юм зен билгийн тулаанд аягуй итгээд байдымаа. Тихдээ орос аягуй олон зен билэгтэнтэй тэ хаха
    Зочин: аа баахан охидыг шууруулдаг 11 цувралын ялагч уу. Би жоохо н л узсэн. Надаа харин тэр залуу таалагдку, дмитри маань л илуу хеерхен харагдаад байдышд

    ReplyDelete
  6. Дмитрий ч урт хамартай нь үнэн шүү ккк

    ReplyDelete
  7. Заа тэнэгтээд байгаарай алим гуай. Хэн дмитри руу залгана гээд байлаа аййй? Хаха

    ReplyDelete
  8. Өө нээрээ би билүү хахаха

    ReplyDelete
  9. нөгөө урт хамартай залуугийн юу нь урт байдаг нтр гээдийдэгл үнэн болуу гэшшшшшш, за үнэн байсан ч маниусд ямар хамаа байхуу даа тиймаа

    ReplyDelete
  10. Алимхан: хаха царайлаг дмитриг минь яахна вэээ
    Сафо: хаха садар бодолтойн бээ чиии. Биднуусд хамаатай хамгийн их хамаатай гэшшшш. Гэснээс gogo маань яачив

    ReplyDelete
  11. Харин энэ гөгө минь яачваа

    ReplyDelete
  12. Уг нь сая болжээсиймаа. Би сая нэг бээгий шахсын. Тэгсэн дахиад болохоо больчлоо

    ReplyDelete
  13. Ишшш чааваас гого минь яагаад байгаан болаа

    ReplyDelete
  14. Ямар ч л байсан би дампуурцан гэж бодку л байна

    ReplyDelete