Thursday, October 6, 2011

Зүүдэнд ирсэн Гилийн хатан мээн

Зиа сайн байцгаана уу. Амрыг эрж, хамрыг маажиж, бөгсийг чинь алгадий гэж мээд.Юуайцгаана миний блогт цугласан цоглог залуусаа, хөгшчүүлээ. Хэдүүлээ өнөөдөр бут авнаа. За дижи хүү мээн хөгжмөө чангалаад бөгсөө сэгсчээд өгөөрэй. Зааз боль боль чи банзан бөгстэй муу хүү вайна гсс.

Би юу хийжийн гэжжжж үү. Би..........би.........би бээр ажлаа хийгээл, ангалзаал байжилайна. Гэрийн үйлчлэгч, тогооч, тамирчин, ажил хэрэгч вүүмэн, эмч гээд зүсэн зүйлийн дүрд хувираал явжийхуй. Муурны баас цэвэрлээд довын доошоо оржоож үест энэхүү дэлхий юутай үзлийн пээ гэж мэгээд Нацагдорж гуайн ясыг өндөлзүүлчдиймүү. Би ер нь хөөрхий хэдэн яруу найрагчдынхаа ясыг өндөлзүүлэхээрээ нэг болжийнаа. Ринчен багшээ ч өдийд амьд мэндсэн бол  намайг болон бүхий олон блогчидыг ална даа ална. Муусайн монгол хэлний алаачид гэж мээд тэй.
Одооны энэ хүүхдүүд үү. Цуцуцу. Гадаад хэл мэлээр айр дуулжийшд. Тоглоомын талбай дээр нэг хоёрдугаар ангийн болуу гэмээр нялхмаанууд "Айм сөү лоонли брүүкэн энжил. Ай эм сөү лоонлий листэн түү май хаарт" гэж мээд сүртэй дуулжээшд. Бас болжээн. Гадаад хэлээр дуулж сурнаа гэдэг бол нэг төрлийн авъяасны илрэх хэлбэрийн нэг төрлийн хүчин зүйлийн учир шалтгааны илэрлийн үнэн бодит шинжтэй магадалгааны жишээний нэг хувилбарын үлгэр дуурайллын онол шд гсс. Юу ярьчваа тэй.
Сониноос Гилийн хатныг зүүдлээдээ. Зүсийг нь ч үзээгүй хүнээ зүүдлэнэ гэж байхуу таминээ гэсэн байдын байна. Яаааг тод зүүдлээдайхын. Би одоо нэг сурвалжлагч ухааны юм юмуу хаашайн. Алдартай одоос ярилцлага авкээл. Тигсэн нөгөө хүн маань Гилийн ахатн байхын гэнээ. Хажуу дах эмэгтэй "Наадхыг чинь Гилийн хатан гэдийшд. Айрррр алдартай блогчин" гэж мээл. Сүртэй сүртэй. Тигсэн би "Тийм үү. Би танийшд" гэшааассс хаха. Гилийн хатан нэг тайрмал үстэй дүрлэгэр нүдтэй бүсгүйгээр зүүдэнд буужийхуй.
Зааз. Унхаасаа өмнө юм үзээгүйм шиг их идцэн чинь ходоод өвдөөдайн. Тигээд бас нойр хүрээдайн. Унтлаа яшиг зүгээр. За миний блогийг умшугаа хамартай, амтай, нүдтэй, чихтэй, бөгстэй, хөхтэй аа магадгүй унжуургатай эрхэм анд таньд сайхан нойрсоорой гэж хэлий. Таанууддаа "дуртай" шүү! Бака чаув

1 comment:

  1. бөгс унжуурга 2с бусад нь байнаа байна
    гүйээ бас тэгж зүүдэлдэг ээ сонин л байна даа

    ReplyDelete