Friday, November 4, 2011

Ээзда бичих юмгүй болцоон гэдэг нэртэй бичлэг бишчайж магадгүй мөн ч байж магадгүй. Дихдээ ер нь мөн бишийн зааг дээр л байна. Аа мөн гэхдээ хоёр салаа замтай.........

Долоо хоногийн зургаан өдөр ажилладаг лаг ажилсаг хүнайн би. Мэнд мэдэхчгүй шууд өөрийгөө гайхуулдаг онгироо хүнайн би. Онгироо гэдгээ нуулгүй хэлдэг шударга хүнайн би. Өөрийгөө шуадарга гэж зарладаг ичих булчирхайгүй хүнайн би. Өөрийгөө ичих булчирхайгүй гэдэг гажиг хүнайн би. Өөрийгөө гажиг гэдэг СОНИРХОЛ ЗҮЙЛГҮЙ СОЛИОТ хүнайн би. Таанууд тэглээ гээд намайг яахын ай. Хэлээд аль. Чаддым бол зодчих гсс
Зиа сайн байцгаана уу миний монголын бүхий олон блогчидоо гсс. Над шиг ярьж ярьчаад мэнд мэддэг сонин гар байхгүй гэж би мөрийций.

Амьдралын утга учир гэж юуын. Хэлээд аль. Хүн идэхийн тулд амьардаг уу, ажиллахын тулд амьдардаг ууу, сээгэс хийж үр төлөө үлдээхийн тулд амьдардаг уу, зугаацахын тулд амьдардаг уу, зүгээр л амьдрах ёстой болоод амьдардымуу. Энийг хариулсан хүн таван ширхэг барбарисны шагналтай гсс. Хүмүүс ер нь амьдралын утга учир мучир гээд янзүрийн юм нээх боддогүйм шиг байгаан. Зүгээр л сайхан урсгалаараа тэй. Нэг залуугаас би "Чиний амьдралын утга учир, зорилго чинь юу вэ?" гэж асуусымлд. Тигсэн "Тийм балай юм бодож яадын" гш. Тийм айр тэй.
Хүүш нээрээ элдэв мэдээнүүдийн доор гоя гоя сэтгэгдлүүд байдаг тэй. Таануудад үзүүлий за
-Найман сая долларын үнэтэй i-pad худалдаанд гарав.
erka
goe yumaa tegeed yagaad manaid himd borluulj bna
erka-d
chi teneg bvvr mal yum uu alt unet edleleer hiisen gej baihad ter huduu ruugee tonil uher tsraitaa гш
-Элбэгдоржийн дурсамж фото
Zochin
Tarvaga odoi hunii taridas hvzvvgvi booronhii mantuu гэж мээд. Хүн муулжээж л таашаал авдаг гаж гарууд байдымуу хаашайн бэ

Ёоо стаанээрээ юм бичий гэхээр үнэндээ бичих юм олдкуайшд. Яахын бээ. Уул шугамандаан бол бичих хүсэл их авч хүсүүл хясдагийн жишээ болж бичих юм олдкуайн. Амьдрал бялаг бичих юм олднаа гээл хүлээгээдайхаар юууу ч олдку.
Зиа яахуу муу муурынхаа тухай цухас дурьдчий. Мэнси миний хувцсан дотор орж хэвтэх ихээхэн дуртай болсон. Тийн. Энгэрт наалдаал тарвалзаал хэвтий шүү дэй. Гижигтэйг минь мэдсээрээн байж албаар гараа суга муга руу явуулж энтр. Тэгснээ гараа хөдөлгөж энтр. Зивүүн хог.
Ёоооооооооооооооооооо би юм бичиж чадкуун байна. Болий яшиг. Болчий. Болиод өгий. Больчуул болоо юм бишүү. Яах гээдайгаан зүгээр гсс. Зааз нээрээ болилоо. Дуусгий. Ара жим жим ара ира бусиба бака чика но яа ираас ираас ийй трий. Нэг хоёрыын гураваа ориг

4 comments:

  1. haha hugjiltei huuhen shu
    nensi-n humsiig n avsan bizde tegehkubol urna bizde ter chin odoo
    huuyee teged oir oirhon bichih ymaa 00 tsaasan deere temdeglejagad ch bolsn bichjii l daa unshmaaraihad yahkedeediin zuger

    ReplyDelete
  2. Бигү: Ээ аваадайхад тэр заваарсан хумс нь улам ллллл ургаадайхын. Ойрд авхаа ч больсон. Гэснээс миний гар бол одоо зүгээр сэг шд. Нуллль сорви за юу.

    ReplyDelete
  3. hmm tegiishd muurch teged gants zevseg n hums ymshig bgain haha

    ReplyDelete
  4. Бигү: Харин тиймээ. Хазна, урна. Тэгээдайхаар нь хумсыг нь ургуулахгүй болгодог мэс засал хийлгээд, шүдийг нь авхуулчхуу? гэсэн ээж "Тэгүүл хамаг амьтанд дээрэлхүүлсэн юм болийшд" гсс

    ReplyDelete