Friday, April 6, 2012

Би болбаааааасссссс би, чи болбаас чи.

Хүүүшшшшэээээ юу болжийнаа энэчодооо! Үхсэн, амьд, ухаан алдсан, бүдэрч унасан, ханиад хүрсэн, бие зассан, гуанзанд орсон, баарны тайчигчтай суусан, банкны захиралтай суусан нь мэдэгдкү алга болчхымаа тэ гш. Би болбаас эхлэлээ мангаррр нуршиж эхлүүлэх дуртайшд.

Гэснээс сая ажлаар хэд хоног гадаад ябаад ирлаа. Хаашаа гэжүү? Замын-үүд гшшш. Хахаха заа  *аажийн  *аажийн. Хүүеэээээээээ нээрээ тэр "Худалч залуу" ямархуу кинуу вэ? Зарим нэг нь мангарррр хөөрхөн, савж унатраа инээсэн гэхэд зарим нь бахххх покэр пэйс гаргаад ирсэн гэхийн. Би нэг үзэх дур хүсэл ундраал байна.
Өөөөүүүүү зун хурдан болаасай, зуслан гарж ногоорхиймссс, зунжин дэлгүүр хэсхиймсан, зугаатай баааахан шоудхиймсс, зумба хийгээд турхиймсс, зочин буузад орхиймсс, зурамны мах идхийммссс гссс. Зун лүнзээ сайхөөн гэжжж. Хояр сар тэсчүүл ч болллаа даа боллаа.
Зэээ ард түмэн минуу зээ. Би болбаас муу цуйбан хийж идкэж ховдоглон ховдоглон зүтгэжугаад гарынхаа шууг гайтай муухайгаар түлсэн билээ. Өнөөх нь эдгэхдээ асар муухай сорвитой эдгэж арга саам барьж байна гэж ллл. Зун би чэн одоо нэгмуу эм амьтас юм байна майк, подоолк өмснөөдөө. Тэгтэл нөгөө айхавтар сорви! Түй чоорт, шаясээ, фаакаа гэж. Харахын эцэсгүй үзлийн сорви. Тэгээд миний бие бээр дэр дор бодваа. Нэг сорвины тос авч түрхдиймуу гэжжжж ллл. Маш сайн сорвины тос хэлж өгсөн хүнд урмын сайхан үг бэлэглэнэ лллл гэжжж.
Гэснээс дээр манай муур махаа ихдүүлж идэж манараад, бөөлжөөд за юу. Эзэн шигээ ховдог гар. Тэгээд би өнөөх бөөлжисийг нь шөнийн табан цагт босож цэвэрлээд за юу. Цэвэрлэхдээ бас "Ай амьдрал минэ чиииииии, аялгуут дуу хуур мээн" гэсэн шээг гшшшш. Хэзээ насандаа хүрээ талж, хүүхэн эргүүлж, архидан согтуурч, амьтан алж ябсан гэхээрээ муурын бөөлжсийг үүрээр цэвэрлэх заяатай байдгайнаа тэй.
 Муур авгай бас болоогүү хоолыг нь өх гэхээр үхкээд араас чарлаж гүйнэ. Би өлөн өлөн гэхэд арай муурын хоол идкү шд гшшшшш.
http://www.youtube.com/watch?v=-BYBO5vMPZQ
энэ бичлэг дээрх хүүрийг хараадайгаарай. Давгүй биетэй муу хүүр шүү. Би энэ үйлчлэгчийнх нь оронд байсан бол хамаг өмд хамд, подоолкыг нь нуухаар барахгүй, усанд оржуухад нь хамаг түрсийк, банны алчуурыг нь нууж энтр. Хахаха домброотож өгнө дөө. Шөнө нь унтуулку татаж чангааж булайгаа чирээд, хөөгдөх байлгүй гшшшш.Зааз унтлаа. Гүүд бая бээби гүүд баая

No comments:

Post a Comment