Friday, April 13, 2012

Хэлөүүү хэлөүүү энибади дээр? Экөү экөү

Сайххх ханиад хүрхиймсс гэсэн эргүү бодол боджил суунадаа блогчин заяа мээн. Яагаад тэгжийн вэ гэвүүл би нэг ханиад хүрхээрээ нам хэвтээд, ням авдын. Тигээ сайххх ажилдаа очку. Гэртээ хөсрий царайлсан юм хэд хоног хэвтийшд. БӨӨН ДАЛИМ!


Гэснээс өлөн царайлж ааруул мэржугаад ломбоо унагаачуул яахуу? Идхээсээ өмнө "Ломбоо унагаачуул баларвөө" гэж бодсоныг яана. Одоо яаж эмчид үзүүлнээ бурхан будда мээн. Би шүдний эмнэлэг, за ер нь эмнэлэгт очхоор айгаад зүрх салгалаад, чичрээд, хөлс цуваад балай авдын ядахад.




 

Энэ элий амьтныг харчикээч дээ. Жийгээд унагаачмаар бандгар гар байгааз дээ. 

 

Бичиж юм олдоогүү тул бантаад зураг мурагхан оруулсан шээг суужээн. Миний амьдрал ерррр бичиих юмгүү соирхолгүй юм шиг байгаан. Аль эсгүүлол би мангаарррррр мартамхай гар.....
Миний дуртай, хажууд нь байгуул дараад авахад бэлэн, стил тохирсон залуучуудын зураг байна ллл гэж. Хар лллл гэжж

Гоя биетэй, чадварлаг бацкаан. Дихдээ эр хүн бус нэг банди царайтай гшшшш.

Зивүүн төрхтэй гар. Олааан жил шүтэж явжын. Эрийг нас уулыг цас гэжж одоо бол хөгширсөн айлээ. Дихдээ л чи шөө. Чиний харц эвгүү шөө.
Пээ би эдний хамтлагт дуртай гэж жигтэйхэн. Бараг бүх дууг нь утсандаа суулгацан. Энэ нээхххх тийм бакь макь биш чигсэн нэхххх тийм гоя ллл харагдаад байдын яахуу.

Зиа хамгийн сүүлийнх нь болбаас бас нэг царайлаг залуу. Инээж минээжугаа нь цаанаа л хөөрхөн. нэххх хөөрхөн дэлдэн чихтэй. Сармагчин лугаа адил гоя залуу байгааздээ гшаааааааааасссс хаха. За хөөрхөн л залуу байна дагӨнөөдөр шуудангаас юм аббөө. Тигсэн тэр үйлчлэгч хүүхэн нь нэххх хөөрхөн "Зиа илгээмжээ абаад, бичиг баримтаа сайн далд хийгээд ябж болнаа" гш. Би одаа "салан вүүмэн" гээд духан дээрээ бичцэн байдымуу яадын.
Би болбаас гүн ухааны, нууцлаг, юу болох гэжугаан мааш ойлгомжгүй, толгой эргүүлсэн , далд утгатай БУС кинуунд дуртай хөөн. Дихээр тэр "Худалч залуу" кинуу миний стайл мөнүү??????

3 comments:

  1. bish bish
    shal duhnii remeen shg kinu blee
    uchdur uzsn chen erusuu untaad garaad irsn

    ReplyDelete
  2. yun suns munsend itgeed balairaad baigaan. bi bol sunsiig aisan xund argal xodolno gedeg shig l xii yumand doroolson xunii bodol gej bodood baidagshd.

    ReplyDelete
  3. Бэгү: Тиймүү. Хүмүүс чинь чухамдаа элэг татаасан, мангарррр хөгжилтэй кинуу гээ ябуулаад байсныг яана.Үзхээ болилоо гшш
    Смайл: Ийййййй чи юуун сүнс яриадугаан. Би хэзээ тийм айр юм бичсийн

    ReplyDelete