Wednesday, April 18, 2012

Хэлөү моя монголиан ард түмээн. Здравствуйте друзья, хэллөү май фрээдс гшш. Гэснээс ойрд үнэнхүү дарамттай байгааг би Путин, Барак Обама хоёроос ч нуумааргүй байна. Манай давкрыг сүнстэй гэээд хүргэн ахаас дуулж энтр. Тэгэнгүүтээ гэрлүүгээ орохдоо лифтнээс гүйж эхлэх пооз аваад, буунгуутраа гялс гүйгээд салгалан салгалан байж түлхүүрээ хийгээд, нүдээ аниад тас хийтэр нь хаалгаа хааж энтр.

Гэснээс амтай болгон Энкбаярыг ярьжуухад би покэр фэйс гаргаад "Энкбаяр гэж хэнблээ? НӨгөө Жуужаагийн хүүхдүү гүү юу?" гээ суужээж энтр. Гэснээс ээж Энкбаярын улаан фэн заа юуу. Аруун жилд байхдаа учиртай байсымуу яасын гшшш. Ухаантайг нь гайхаж энтр. Тэгэнгүүтрээ "Миний охион нэтэд Энкбаярын тухай бичсэн байгуул доорх сэтгэгдэл дээр нь сайлаал бичээд байдымшдээ "гшшш. Би "Yes sir" гш яджаахад. Тэгэнгүүтрээ сэтгэгдэл дээр "Энкбаяр дажгүй л залуу шд." гээ бичиж энтр. Өөөр юу гэж бичдийн зус. Би улс төррр байтугай у-гаар эхэлсэн юм ярихдаа ч маруухан хөөн. Хаа ч хэлнэ би. Хархорин зах дээр тэрэг түрээд явжугаа өвөөд ч, Хайлаастад амьдардаг эмгэнд ч хэлнэ би.
Ойрд муу мууртай зодолдон байж хоол иддэг болсон гээ хэлчлүү. Хэлээгүйлүү? Муу муур миний дукопон дотор байсан котлетыг , хаалгыг нь онгойлоод идцэн байгуул итгэх үү? Итгэ заа юуу. Тигээд миний дургүй хүрээд, мууранд өх гэжийсан сосискаа заналтай нь аргагүй шарж идэж энтр. Мэнси тэрийг нь хараад доор чарлаж энтр. Хоёуланг нь идэх санаатай бас тэй
Ойрд блогоор маань орж гарчужгаа хүн ч алга. Forever with cat юм л байжийн гшшшш

7 comments:

  1. bi orj l bgaa sht seegiidku l bgaa blhoos! tgd ch chi ooroo bgamu?

    ReplyDelete
  2. Гуталчин: Байжлээшд. Би "Үүүн зөөз. Хүн ч тоохоо больжугаам байна. Миний муур л над хань болхым" гээ байжийтар муур хүртэл бөгсөө хаялаад алголж энтр. Одаа бол миний муу Гуталчин л над хань болжийн гсс. Нээрээ гоя хоолнуудын зураг оруулаачээ чи

    ReplyDelete
  3. Гутлчаан чээ блогоо рийдэрс оонли болгочоо юу. Би яахым болжээнаа

    ReplyDelete
  4. gutalchin namaig blogtoo oruulax zai zavsar xaalgandaa gargana uu. bi bas seegii bichdgui bolxoos orood l garaad l baigaashd. bichlegiin davtamj chini xoldood bna shuu xuuxee

    ReplyDelete
  5. bi zovhon unshigch seegiidegch bolsoon kkk

    ReplyDelete
  6. air sonion ene gutalchin estoi sonion bi bur gaihoool bgaan gs
    hosh naad nensi chin zulzagaldaguimu soniniin be gs

    ReplyDelete
  7. Смайл: Зиа ашгүү дээ. Миний би бээр ойрд заб зай муутайвтардуухандуу, дээрээс нь залхуурсандуувтар, аа бас бичих юм олдку байсан гээд түмэн зүйлийн шалтаг тоочмой
    Гуталчин: Ээ рааййййчдэээээ
    Бэгү: Харин тийн. Бичас гайхжийн. Манай муу Мэнси энд ирсэнээс хойш муурын бараа хараагүйл явна шд. Одоо тэр гэгээн Мария энтр нь л бишол зөөв зүгээр байжугаад жирэмслкү байх гэж мөхөс миний бие бодномб

    ReplyDelete