Friday, June 24, 2011

Эцсийн цэггг.....Өдөрт 3 бичлэг шахсан нь

Энэ Цитрус намайг хошгируулаал нахиулаад байх болтоймаа. Энэ байдлаараа бол би нойргүй хонож өдөрт 10 бичлэг шахахнээ. Хнн онгироо амьтан шүү дэй би чинь. "Нээ нялх нум байгаан, жаахан онгироход наадын тэ. Нялхим нялхим. " гэсс. Хааяа ингэж өөрийгөө эрхлүүлжаахгүй бол намайг эрхлүүлэх хүн гэж хаа байхав. "Ээж намайг эрхлүүлээд аль" гэвэл аягүйлол урдаас "Гүээ чи чинь бүр зөнөчөө юү" гэх байлгүй. Тэгж насны онигоонд ороод юүхэв.

Би нээрээ муугаа мидкү мангггар зожиг хүн болтойдог шүү. Хамаатны хүн мүн хонокоод ирнэ лд чааваас. Тэгэнгүүт хялайж цэхийгээд сүйд шүү. Ганцаараа байсаар байгаад ингэдиймүү яадын бөө мэд. Манай нэг найз хүүхэн гэж уйдаж үкжаагаа амьтан байнаа. Мессенжерт хүн чинь нэг худлаа үнэн хай май гэдэг дээ. Энэ бол шууд "Сонин юу байна" гэхийн. Би ч "Тайван дөө" гэхээр урдаас "Юу хийжийн" гэхийн. Тэгээл хариулахаар "Өөр сонин сайхан" гэнээ. Дувтан сонин сайхан нэхээстэй. Өөрөө болохоор чааваас хамаатныхаа найз майзын сонин сайханг хамаад хамаад ярьчихын. Бараг л өглөө босоод юу хийсэн, өдөр юу идсэнээ ярьлаадаа харин ч нэг.
Гэснээс хүмүүс бие биенийхээ ярьсан хов живэнд нэхх риакцтай ханддаг даа. Тэгтэлллллл би аан гэхээс өөр юмгүй. Заримдаа хүмүүс надтай ярихад нэхх урамгүй тэнэг санагддаг байх даа гэж бодогдоод байдын. Гэвч өөрийгөө хичнээн гүчлээд гүчлээд ер болж өхгүймдаа. Яалтай билээ.
 Заа хүмүүс мээн гүүд найт. Маргааш таануудын хувьд амралтын өдөр бол миний хувьд ажлын өдөр гэжугаа. Хаха тийм сонин хувиартай тэ.

11 comments:

  1. uuu yostoi goy bichleg bn. chi bitii untaa dahiaad bich!!! gs hahaha

    haha bi bas chinii post bolgon deer bichleg shahah gej noirgui honoloo dogdog shuu haha. bi bas hayadaa humuustei chathaldaaa aan aan, uu tiimuu? yun goyiin. mmm. geh met heden avtomat hariulagchiin ugtei. tegeel teriigee shuud shuud taviaal yavchdiin. nguu hun ni meddiimuu meddegguimuu buu med. hamaatai hamaagui ih uym yariaad baihaar haaya bur hetsuuhen l baidgiin.

    ReplyDelete
  2. Цитрус: Хаха болих уу даа Цитрус мээн. Чи чинь харин ихххх идэвхтэй сээгийджийшд. Блогспот дээр ингэж халуун дотно угтаж авсанд их баярлажийнаа. Эцсийн эцэст хүн ер нь байгаагаараа л байх сайхан дөө тэ. Хүнд таалагдах гээд хичээгээд байвал тэрнээсээ эсийн юм болдын байлээ хэхэ

    ReplyDelete
  3. tiishdee baigaagaaraa l shuushaagadaigaad chin ih olzuurhaad bn ldaaa 36 razmert min :) hainga zaluud durtai gevuu? bi tegjagaad neg yavuulnaaa okokok gs:)

    ReplyDelete
  4. blogspot-d tavtai moriloo

    ene ercheeree udahgui baahan bichlegtee boltson bh ni ee

    ReplyDelete
  5. энэ хүний бичлэгийн хэв маяг яаасан танил байхын бээ, би мэдцээээнг

    ReplyDelete
  6. harin tiin neeh tanil, gehdee ner mer heleed yuhev, taachval bas bolohgui ch um biluu gesn, hehe

    ReplyDelete
  7. Цитрус: Тэгээрэй хө. Болж өгвөл жоохон сахалтай, цэнкэр нүдтэй, булчинлаг залуу гэсс
    Гилийн хатан: Ээ дээ энэ эрчээ алдаал байна даа. Гэхдээ зав байвал бичээл бичээл байнаа хө
    УМ: Улаан малгайтаа андуураад байна андуураад байна. Би чинь анх л блогспотод орж иржаагаа хүн шүү.
    Гилийн хатан: Хэнийн? Хэлчикээч. Мэдмээрээшд.

    ReplyDelete
  8. medsen ch medeeguim shig bauyaa gej yarisan bizde UM -aa! yamar sonin tuilbargui tevcheergui yum!

    ReplyDelete
  9. Цитрус: Өө энэ Цитрус чинь намайг нэг таньдаг хүнтэйгээ андуураал сээгийдээд байсым байшд

    ReplyDelete
  10. guiee gu tanihgui. chi ter bish

    ReplyDelete