Tuesday, June 28, 2011

Бла бла бла бала баалаа

Өнөөдөр бүүрррррррррррррр голдоон ортол ядарсан авч блогчин хүний тэнхээ гаргаад бичлээ би. Айр уу хаха. Наадам хүртэл ёстой жинхэнэ утгаараа завгүй байхнээ солиот нь. Тэрнээс цааш гуяа алгадаал өдөрт дөрөв таван бичлэг бичийшдээ. Сануулаарай гэсс. Би орон зайн мэдрэмж мангаррр муутайгаас гадна цаг агаартаа тохируулж хувцаслах мэдрэмж  үнэнхүү нойл юмаа хаха. Өнөөдөр л гэхэд би хав хар подоолк, паарайсан жинс, задгай энгэртэй цамцтай явлаашд ямарав. Тэгсэн хүмүүс майк,шорттой явжээсэн байшд. Үнэн онигоотой. Тэгээл нээх онгорхой сандаал, палааж өмсөөд гарахаар тэр өдөржингөө бороо ороод,үерлэж энтр.


 Уруудах хүнд унтаж идэх гэдийм байлээ. Харин би сүүлийн үед аягүй бага идэж дандаа өглөө сэржаагаа хихи. Тэгсэн манай нэг танил эмэгтэй хоолонд ороол 2 хуушуур, 2 мантуун бууз, 1 бууз, 1 өндөгтэй хуурга суурин дээр нь иджээшд ямарав хаха. Тэгсэн хэрнээ өөрөө нэхх гунхсан хүүхэн. Истоо сонин.
Гэснээс өчигдөржингөө биендээ анхаарал тавьдаг хүн болж биеийн тамирын дасгал хийдэг хүн болсон өнөөдөр гуя нуллллллль хөндүүр. Суухаар босож болку, босохоор сууж болку үнэн хэцүү. Өнөөдөр шатаар уруудах гэж яаааааууууу,ёооё, яаая гэж үглэн үглэн буувшд. Тэгсэн хажуугаар нэг залуу мангар муухай хараад толгой сэгсэрээд өнгөрсөн . Яарж яджаахад нь урд нь нэг салгалсан юм хөдөлж ядаад байхаар нь уур нь хүрээ биз хаха.
жич: Цитрус гэж юугсэн үгийн? Манай агааржуулагчин дээр цитрусовой гэцэн байдышд.

2 comments:

  1. хахаха тэр залуу тэгээ чамайг түлхсэн бол яаанаа хахаха. алцаганаад яах болоо хамаг юм нь сарвайцан . Цитрус гэж лимон, апельсин нтр-д байдаг хүчиллэг чанарыг хэлдэг гэж би итгэдэг тиймээ би эх хүн

    ReplyDelete
  2. Цитрус: Хахаха ямар тэнэг дүр зураг төсөөлөгджийнаа. Муу юм дүрслэхдээ гаргуун гэж.
    Аан тийм бий вий. Тэгвэл манай агааржуулагч апелсинтай юм байшд. Гялайлаа эх хүн мээн. Бичлэг алгасалгүй сээгий үлдээдэг үнэн тууштай хүн юмаа.

    ReplyDelete