Sunday, June 26, 2011

Ёооё өлсөж үхлээ бурхан мээн. Гэрээр дүүрэн алим жимс. Тэрмууг чинь идээд идээд цаддаггүйн байшд. Гэснээс би өнөөдөр манго идэж үзлээ. Истоо ёрын нялуун жимс байшд. Тэрний чинь хальсыг нь авч иддийн гэнээ. Тэгсэн би шууд хазаад идэж нтр. Хүмүүс сандраад хөөш наадахаа хальслаачээ гэж хашгирч энтр. Сүртэйшд. Хальстай хальсгүй ялгаагүйм байна лээ дэг.
Нэг хүн муулчий яадын. Энэ хүмүүс их тохиромжгүй будхиймаа тэ. Нэг эмэгтэй бовын бор юм байж гурил шиг цаввввв цагаан пудр түрхцэн байхын. Миний хэл ам загатнаад " Миний хөгшөөн шороог гичнээн зүлгэж угаагаад ч нэмэргүүшд" гэж гэснээ болилоо. Самардуулахын нэмэр яшиг. Би бүүр санаанд орсон юмаа блог дээрээ бичий гэж бодоод утсан дээрээ тэмдэглэж авжаагаашд. Аягүйлол мартчина зүгээр. Дээрх явдлыг би утсан дээрээ"Бор нүүр-цагаан пудр" гэж тэмдэглэж авсан гэсс.

Гэснээс би орон зайны мэдрэмж мангаррррр муу юмаа. Урд нь хана байхад л мөрлөөд гаржаагаа байхгүй юу. Юугсэн үг вэ тэ. Тэгээ одоо жолооч болуул монголд бүтэн машин үлдкүээ гэсс. Хэрвээ машинтай болуул ардаа "Анхаар. Орон зайн мэдрэмж тунннннн муу жолооч. 100м хол явнуу. Хэрэв анхааруулгыг үл тоосон тохиолдол хохь чинээ" гэж бичнээ яадын.

Дээр нэг таалагддаг хүнтэйгээ тааралдвөө. Тэгсэн би ч яаруу явжээсан, нөгөөх чинь ч яаруу явжээсийн. Амьхандаа дуугай өнгөрчгүү санаатай"Сайн уу?" гэснээ "За за баяртай" гэсс. Ёооё газар дор нүхэлж ормоор санагджилээ.

2 comments:

  1. haha bi bas oron zain medremj muuutaishde , yag haalgaar orkool yavhaar muruuruuu tallaad murguj ntr. barag l aragshaa unah ni naaguur. end tend huh nyats boltson l yavjiidin bainga.
    gsnees ter tanidag hunteigee halti taaraldah hetsuu shuu. mendleel unguruhh hetsuu zogsood yum yarih bas neg hetsuu.

    ReplyDelete
  2. Цитрус: Хэлээд юүхэв. Яахаараа бүүр тийм айр болчдын болоо. Урдаас нь томоос том хана ширтээд зогсож байхад тэ. Бүүр нээрээ арайчдээ гэмээр.
    Мэндлээд өнгөрөхөөр дараа нь олон юм ярьдаг хүмүүс бий бий. Тэгээд тийм ч дотно биш хүмүүстэй ярих юм олддоггүй тэ нээх тэнэг

    ReplyDelete