Thursday, August 4, 2011

Гарчиг нь олдоогүй бичлэг

Хараад байхад миний бичлэгнүүд аягүй сонин богинохон юмаа. Уулнол өөрийгөө нэхх их юм бичжилээ гэж санадым хөөрхийс. Сая муураа усанд оруулвөө. Тигсэн бид хоёрын дунд бөөн дайн. Нөгөөх чинь зугтах гэж үзээд орилоод. Би татаж чангааж усанд оруулаад. Сая үнссэн чинь хушуу мушуу нил өмхий болчихоор нь усанд оруулжугаан. Балиар юм чинь баастай шороон дээрээ хөрвөөдиймүү яадын. Уснаас гараад алчууранд боогоод жоохон байлгажугаад гаргасан чинь буцаад баастай шороон дээрээ хэвтэж нтр. Өмхий байх заяатай муур.....
Гиснээс миний жаргалтай амралт мээн конец пилм концерт дуусаа болвөө хөөрхийс. Өчигдөрөөс эхлэж ажилдаан явсс.


Хүүш гиснээс таануудад ингэж санагддаг уу. Ажлаасаа ядраад ирэхэд хийж бүтээсэн юматай нихх гоя санагддын. Энэ өдрийг үр ашигтай өнгөрүүлсэн гэж санагдаал. Гэр мэрээ цэвэрлээл энгийн өнгөрүүлэхээр амьдралын нэг өдрөө зүгээр алдцым шиг санагдаад байдышд.
Ёоо нээрээ манай лифтийг сүнстэй гээдийнаа. Би бүүр айгаад хогоо хаяж ч чадку, гарахад чигсэн хэцүү байна. Ядахад туулайнаас ч дор зүрхтэйг хэлэх үү би. Ийм үед л нөхөр хэрэгтэй байдым даа. Ядаж ханьтай гарахад тэй.
Сүнс мүнстэй тааралдуул ганцаараа байхад эвгүйшд.Би айж хашгираад, сүүгий надаас цочиж зугтаад бөөн юм болниз.  Хоёулаа байгуул яджил
-Эээжэээээ гэж тэвэрч авна
Аа аль эсгүүвол

 -Яанаа яах уу?
-Харин ээ
-Зугтах уу?
-Тэгий гээл хөтлөлцөөд гүйнэшд. Тийм биддээ энэчодоо.
Хүүшээ нээрээ манай муур жорлонгийн ус уугаадайхын. Аягүй балиар нөхөр өө энэ. Энэ муурны маажсан сорви чэн үлддийм байшд. Энэ сорвийг нь арилгах арга чарга байна уу? Тэхгүүүвол миний нүцгэн биеийг харчаад эрчүүд хэнтэй зодолдсын? гээд шоолоодайн гэсс

2 comments:

  1. hehe ingehed muuriig chin hen gediin be
    za ter liftnii suns ntr bol bas l evguin te
    manaih bol suugiiguin blee
    bi chin liftende buten tsag gantsarhnaa hav haranhuid gartssiishd kkk
    00-ihoo tagiig bainga tavichij bai teguul uuhkue

    ReplyDelete
  2. Нууцхан: Манай муурыг Менси гэдийн. Үнэн сонин нэртэй байгааз. Харин хэлээд юүгхүү. Би бүүр айгаад шатаараа гараад, түлхүүр мүлхүүрээр хаалгаа онгойлгохдоо салгалжугаашд.

    ReplyDelete