Tuesday, August 23, 2011

Гараа дээшээ хамгаас өндөр, бүгдээрээ нийлээд хамтдаа бүжий, хаана ч байхгүй энэ бидний паарийййй

Бираба барабү баба барабү бирамбабарарара гэдэг аяыг таагаад нэр усыг нь хэлчих чансаатай аавын хүү, ээжийн охин байна уу хөөш. Байгуул гараад ир, комментэн дээр нэрийг нь үлдээ. Тэгүүл би нэр хайрцаг пийв авч өгнөө. гэж хэлж бас болкүйлд. Зүгээр урмын үгээр шагний байз. Урмын үг гэдэг маань пийвнаас илллллүүү эрхэм бидддээ ицсийн ицэст.

МАНАЙ МУУЖГАЙ ГЭЖ ҮНННННЭН ГУРУУН НҮҮРТЭЙ, ӨМХИЙ САНААТАЙ, ӨЧҮҮХЭН БОДОЛТОЙ, АЙКУ ХОЁРТОЙ, ААШ МУУТАЙ, БӨГС СУЛТАЙ, ХОДООД ТОМТОЙ, ЭРХ ЯМБАТАЙ, ИЛЖИРЦЭН ҮНЭРТЭЙ, ЗЭВХИЙ ЦАРАЙТАЙ, БАЛИАР ЗАЛЬТАЙ АМЬТАН БАЙНАА. ЕООЁ ЮУ ВЭ ГУЧИН ХОЁР ЦАГААН ЛОНХ УНШЧВУУ ЯААВ ЭНЭЧОДОО.Би яахуу сайхан сэтгэлтэй амьтан юм болохоор энийг энхрийлжугаан. Ооёёёё сайхан сэтгэлтэй мэтгэлтэй гэчжээээ бас хаха. Тигсэн муужгай нээх хөөрхөн энхрий царайлаал, хүржигнэж мүржигнээл, нүдээ аниал сүрийг үзүүлжээснаа гэнэт харц нь ширүүн болж ирээл, хумс нь ил гараал, шүд нь яржайгаал хазжугаамдаа. Хөөрхий гараа татаж амжку л хазуулжугаамдаа. Цуцуцуцу. Өнөөдөр үсээ тайруулаадаа би. Хөх хүртэл урттай байсан үсээ, хүзүүний тал хүртэл богинохон болгоцон. Яадын бээээ ицсийн ицэст. Стил имижээ өөрчилмөөрээшд. Хувьсал хиймээрээшд. Удку би эмо стилтэй болий гэж боджаагаа. Хамгийн хөгшин эмо болий яадын гсс.
Утас эвдэрцэн, өөр дугаараа барий гэсэн устцан. Гоя гоя. Хорин нэгдүгээр зуунаас инггггэж тасрах гэж. Араачдээ.
Сая толинд харсан. Тигсэн миний үсийг далий тайрчиж. Нэг тал нь богино нөгөөх нь урт. Би ч яахуу өөдрөг хүнийн болохоор /өөрийгөө магтах синдром хөдөлчлаа/ "Нэг талруугаа далийгаа явуул болниздээ. Яахуу гоё л харагджийшд." гээ зогсжээн гээ боддоо.
Зааз бака чаув гэсс. Ойрд мэнд мэдээл гардаг болжээ би. Миний блогийг уншжаагаа гараа....тийн чи.....чи шүү гсс. Зааз хайртай шүү. Үмсий ммммммай

4 comments:

  1. BAT&Ariunaa- party with us
    haha nadaa neg sags piv uguurei ji

    ReplyDelete
  2. Нууцхан: Пайш таачлаа гэж үү? Зиа баяр хүргий даа. Гиснээс би пийв мийв авч өгхийнхөө оронд сайхан урмын үг хэлий гэж тохирсийшд. Аливаа юмыг амархан тааж, айкүгээ улаамммммм өндөр болгоорой гэсс. Би магаал хэлэхдээ тааруу хөөн

    ReplyDelete
  3. guiee guu bi pivaa l avna ji yassss muuhain gomdloo za

    ReplyDelete
  4. За ав ав. Би бэлдцэн. Хаяг гэвүүл нарыг тойрсон есөн гаригийн нэг дэлхий хэмээх гаригийн ази тивийн голд орших, тодруулуул дэлхийн зүрхэн хэсэгт орших монгол гээд улс байгаа. Тэрний нийслэл болох Улаанбаатар хотын төв цэгээсбаруун тийш гуруун ззуу алхаад тигэээд чигээрээ зун хорин гурав алхаад зүүн тийш хоёр зуун наян ес алхахад нэг хөшөө бий. Түүний урдаас арван гуравдугаар сарын гучин наймны өдөр ирж аваарай за

    ReplyDelete