Friday, August 19, 2011

Барцадтай өдрийн баавартай бичлэг

Хаха ёооё элэг элэг. Сая би гээв гэнэт айр чанга дуу тавьбөө. Тисгэн амар амгалан гэвтжээсани муужгай маань гэнэт цочоод зугтаж энтр. Тэгэнгүүтээ хогийн тосгуур мөргөж унаад босоод буцаад гүйж энтр. Ёооё элэг элэг. Одоо надаас холхон гэвтжээн.

Гиснээс өнөөдөр хоёр ч удаа машаанд дайруулчих шахав шд. Бурхан мээн. Би ч яахав дугуйч үгүй машин ч үгүй өрөвдмөөр амьтан юм байхгүй юу. Тигээд алхаад явжугаад зам гарахаар болвөө. Гарцтай газар байсныг ч хэлэх үү, машин явж харагдаагүйг хэлэх үү тайвөөн алхаад гарсан чинь гээв гэнэт айр хурдтай микро ирээд яг намайг мөргөхийн даваан дээр тоормослож энтр. Би шоконд ороод хөдөлгөөнгүй зогсож энтр. Дараа нь бас иймэрхүү юм болсон. Одоо зам гарахаасаа айж салгалж энтр. Хэцүү хэцүү.
Өө нээрээ өнөөдөр ТҮМЭН ЭХ ЧУУЛГА ын тоглолтыг үзвээ. Тэнд чинь баахан гадаадын л хүмүүс үзжээн. Нэг жижигхэн өрөөнд тоглодым байна. Монголын язгуур урлагууд маань үнэхээр гайхалтай юм байна. Мидэж авлаа. Биширлээ.  Тэр ятга, лимбэ этр нь яасан ч гоёын. Бүжигчид нь яасан ч чадварлагын.. Заал нь яасан ч гоё сэрүүхэнийн. Бас болжээшд тэй.
Энэ маск нээрээ үнэн хөөрхөн хамтлаг тэй. Ялангуяа Баярмагнай. Мэлэн хойлог царайлчаад хаха. Харахаар инээд хүрээд байдын.
Энэ хошин шогууд нь. Үзүүл үзкү юу.
http://negdelt.miniih.com/index.php/home/post/400    
ЗАРИМ ХҮМҮҮС ЦАГ АГААРЫН ҮНЭН МЭДРЭМЖГҮЙ ХУВЦАСЛАДАГ ТЭЙ. НЭМЭХ ХОРИН НАЙМАН ГРАДУС БАЙЖААХАД ЦУВ, ДОТУУРАА ЦАМЦ,  ЖИНСЭН ӨМД, ПҮҮЗ ӨМСЦӨН Ч БАЙЖААХ ШИГ ТЭЙ. Аррррааа л бишээг.
Ойрд нээрээ түргэн хоолонд үнэнхүү дуртай болжийнаа. Байс хийгээл гаазтай ундаа, бургер. Тэгжээжэ нэг дэлбэртлээ таргалж амьд өнхөрүүш болох нь л дутаж гэнэ. Хннн......
Зарим хүмүүс албаар тэгээд байдымуу угаасаа ийм маанаг юмуу бөөө мэд. Би нэг хүүхэнтэй ярьжээвөө. Нөгөөх чинь хятадын тухай ярьжээсийн. Би тихээр нь "Харин тийн яг тэгдийн. Бээжинд ч бас..." гээ ярих гэсэн "Хятадын тухай ярьжаахад юун Бээжин яриадайгаан." гэхгүй юу. Би бөөр гайхаад "Бээжин чинь бас хятадын нэг хэсэг юм байгааздээ" гэсэн чинь "Гүүшд" гэвүүл яахуу. Хэлэх үг олдоогүй. Ажилтай болллооо гэсэн нэрийдлээр тэр хүүхнээс зугтааж энтр. Гоё гоё

No comments:

Post a Comment