Tuesday, August 16, 2011

Нэг биш нилээд хэдэн сэдэвтэй бичлэг

-Сонин гар чинь өнөөдөр хоол хийхаахад өлссиймүү яасын чарлаж баахан давхиад хөөе.Тихээр нь би гэж сандруу гар сандаржугаад хамаг будаагаа асгаа хаясс. Уур хүрсэн гэж
-Энэ бүүр миний мөрөн дээр гараад унтаад сурцан за юу. Хүзүүг ороогоод цагиргалаад хэвтчидийшд. Айр уу? хаха. Тихээр нь надаа нэхх гоё булган захтай дэлл өмсцийм шиг санагдаадайдын.


-Яг одоо манай муур гуай компьютерын ширээн дээр гэвтжийн. Юм бичсэн чинь гар луу дагуулж хараалайхын. Хурдыг нь гүйцкүүм байж хннн
Сая муураа гэр дотор нь хийгээд баахан сэгсэрвээ. Тигээд гаргаад ирсэн чинь манай муур байж болох хамгийн тэнэг дээрээ тавьчиж. Үс мүс нь арзайцан гуйвж дайвж гарж ирэнгүүтээ шууд очоод зурагтны өмнө томоотой сууж энтр. Тэгэнгүүтээ уур нь хүрсэнүү яасан зурагтыг баахан самардаж энтр.
Таануудад нэхх сонин сонин зуршил ч гэмээриймуу, зан чанар ч гэмээриймуу юмнууд байдгуу? Надаа бол нилээн хэд байдым байна.За ингээд зах зухаас нь тоочъеу ллл гэж
-Би өглөө босоод байнга үсээ усаар норгодог. Яагаадын бөө мэд. Би үсээ маааааш замбараатай байлгахыг хүсдэгтэй холбоотойн болуу?
-Эмэгтэй хүнтэй мөчөөгөө өгөлгүй хэрэлдэж байгаа эрчүүдийг харахаар уур хүрдэг. Бүүр ш**гаад унагаачмаар санагддын хохо
-Хоолны зураг, хоолны сайт, хоолны нэвтрүүлэгт үнэнхүү дуртай. Гэхдээ өөрөө жор харж хоол хийх гэхээр " задь, цагаан лууван, лимоны шүүс, соус моус" гээд нарийн нарийн юмнууд орно гэхээр уур хүрээд хийдүйн. Лайшд тэднүүдийг олкоол явжээдаг тэй.
-Хэдэн цагт ч хамаагүй гоя хоол байгуул иддэг.
-Аймшгийн кинуу үзэхдээ аймшгийн хэсэг дээр нь нүдээ аньж чихээ таглаад, бусад хэсгийг нь үздэг
Ойрд муураа яргалжийн. Тэнэг муур чинь өөрөө гүйж явжаагаад хальтирахгүй юу. Би гэж дээгүүр харсан амьтан гишгэхгүй юу. Муур цуурайттал орилохгүй юу. Би айгаад дагаж орилохгүй юу. Бид хоёр хоёулаа орилолдохгүй юу. Муур надад гомдоод догонцож алхахгүй юу гсс. Үнэн тамтай бичдэг тэй. Ойрд манай нет байна байн тасраад. Бас зав чөлөө муутай.Бас уншдаг блогууд юм бичкү. Сонирхолгүй, Давсгүй, перцгүй амтлагчгүй, Настиргүй байна лд. Ингэхэд би хэнд зориулж бичдийн бооол? Намайг уншжаагаа хүн байна уу ер нь? Хэээлөү хээлөү. Энийбаадий дээр? Экоо экоо экоо

8 comments:

  1. За би байна шүү хөөе цэцэгтэй болоогчин гуай минь ай, за юуун сэжгийн бэ? чи минь очиж очиж муур тэжээдэг нь юуувдээ, алаа хаяаач наадахаа гэшаавал яахуу гс, би лавдаг мууранд дургүй, яг сайхан унтжийсан чинь өөдөөс харцан маажих өрөлт авцан суужээвуул яаанаа, иййй гшшш, за бичээд бай бичээд бай би уншдын за юу

    ReplyDelete
  2. Улаан малгайт: Хүүшээ ямммар гоёынбэээ. Уншдаг хүн байж энтр. ЗИА баярлалаа хө. Чи мээн ойрд юм бичкү байна тэй? Би чиний блогоор өдөрт гурав дөрөв шагайжийшд. Тигсэн дамдаа хүнгүй байхын. Гэснээс манай муур яг тэгдийшд. Иййй айр санагдаад байдын. Гихдээ би гэж мөчөөгөө өгдгүү гар шууд өшиглөөд унагааж энтр. Аль эсүүл балкон дээр цоочилж энтр. Гоё гоё

    ReplyDelete
  3. Za tegeed naad muur chin eriimuu emimu, em bol tegeed segjiin biynii yum mum ni ireed hanand archaad yavchdag gej sonssiin baishu burhan min

    ReplyDelete
  4. Улаан малгайт: Хүүүүүеээ юу вээ. Мууранд биений юм ирдиймүү. Араачдэээ. Одоо өнгөрсөөн цус гэж

    ReplyDelete
  5. haha ta 2n amidral funny l bgan bn gesnees bi yg chamtai adilhaniin bn chi er n bi ch ymu bi er n chi ch ymu bur tolgoi ergechlee neg hun ym bishu 2ula haha

    ReplyDelete
  6. za bi odoo dandaa setgedel bichjiinaa. unshaad l yavdag baisan. like.

    ReplyDelete
  7. Смайл: Хаха тиймүү. нАДТАЙ АДИЛХАН ХҮН БАЙХ ГЭЖ БУРХАН МЭЭН
    Смайл: Зиа тэгээрэй хө. Уншдагт чинь гүнээ талархал илэрхийлий

    ReplyDelete
  8. Бишээг эхнийх нь нууцханд хэлсий шүү

    ReplyDelete