Wednesday, July 6, 2011

Ичих нүүр нь хайнайгаан болоо?

Ёооё нойр хүржийн,нозооржийн, ядарчийн. Бүтэн 7 хоног эрт бослоо шд . Гэснээс юуайцгаана хөвгүүд, охидуудаа гэсс. Би ичих нүүрээ бөгсөндөө наасан хөөн. Бүхэл бүтэн нэг таваг хоол идчээд "гол орлоо" гэж хэлдэг хөөн би. Хэрэг тарьчаад "Би яагаачгүүшд" гэж мэлэлздэг хөөн би. Юу ч бичиж чадкуум байж блог нээдэг хөөн би. Таалагддаг залуугийнхаа хажууд аймшгийн царайтай харагдаж чаддаг би ичих нүүргүй хөөн. Та нар тэгээ намайг яахын? Ай  хэлээдэх гэсс. Өнөөдөр ажлаа таслааск. Маргааш гэмгүй царайлаал очихоос. Тэгээл даргадаа алуулахаас гсс.
 Еэ еэ еэ вазззап мээн гсс. Англи хэлээр ус, цас ,мөс, мөстэй ундаа, гаазтай ундаа шиг ярьдаг болхиймсс. Заа тэгжаагаад болноо болно. Амны билгээс ашдын билэг гэдийм байлээ.  Ёоо сая кафе ти амо гээд нэг газрын фэйсбүүкийг нь үзцэн чинь хамаг юм хөдөлчлөө. Гарж зайрмаг майрмаг авах гэхээр залхуу хүрээд байна. Яаж хаа байсын орцны гадаах дэлгүүр явдын тэ гсс. 
Хүмүүс нээрээ намайг айр тодорхойлжийлээшд. Дээр манай нэг найз хүүхэн намайг 
- Ухаантай гэсэн гээл бод. Ёоо бүүр нүдэнд нялмас цийлэгнээд, хамрын самсаа шархирдын байлээшд. Мэдсэн бол дуу хураагуур дээр бичээд авчдаг байж. Дараа нь дахин дахин сонсоол баясаал суужихгүй юу. Миний энэ толгойг уу. 
Сая бас Цитрусын блогоос баахан хувцас загвар харцан чинь хамаг юм ахиад хөдөлчлөө. Өө май гаад. Надаа бас баахан Бруна марсын өмсдөг шиг малгай байдын. Даанч зохихгүй хог юмаа.Яадын байгаан. Уул нь бол өөрөө өмсөх ихээхэн дур сонирхолтой гэжугаа. 
За Амьдралд тавтай морил-оо үзийдөө. Би ойрд мэнд мэдээл гардаг болжээ цуцуцу. За өөр яалтай ч билээ. Угаас бичих юм олдувайн

2 comments:

  1. Би гоё хоол, гоё машин, гоё хувцсанд дөндөө их дуртаййй, илангуяа гоё хоолонд бүүр их, тиймдээ л сийхчгүй шөнийн 3т бууз иджаахуу дээ

    ReplyDelete
  2. ууми: Тиймээ бичас гоё хувцас гоё хоолонд үнэхххххэээрийн их дуртай. Хоол гэдэг бол амьдралын томоохоон хэсэг юмдагуудаа

    ReplyDelete