Thursday, July 14, 2011

Хол ойрын сонин хачин, хов жив

Гэртээ байжээвөө. Тигсэн миний утсанд дуудлага иржээн. Хартал гэрийн утаснаас. Диун!Сонин болжугаам чинь. Очоод хартал утас юм муманд дарагдаагүй зөөв зүгээр хэвтжаахын. Тэгээд би бас гэртээ ганцаараа.......

Гиснээс би муур авахаар болвөө. Хүн утсаар яриад муур авах уу? аруун минга гэхээр нь уухайн тас тэгий гэчлээ. Зөвдсөн үү буруудсан уу? бүү мэд. Муур зуур тэжээжийсан туршлагатай хүн байгуул зөвлөөрэй. Одоо миний муурыг авчиржугаа. Над шиг ааштай муур байж таараад самардуулвал яанаа иййййй.
Би "Элсний нүүдэл" гээд кино үзжээнөө. Дажгүй амьдралтай кино байшд.Дихдээ хотыхныг дандаа муугаар үзүүлцэн. "Хүн болгон адилгүй, хүлэг болгож жороогүй ээ" гэдийшд уул шугамандаан бол. Энэ киног үзүүл үзэцгээ. http://dawalgaa.com/ дээр байна. Тихдээ зарим хэсгүүд нь жоохон азаарны. Дөнгөж хөдөөнөөс ирээд удаагүй охин юу гэж л англи хэлээр ус цас шиг дуулжээдийн тэй?
Гэснээс би өчигдөр Периний амттай будаатай хуурга идээдээ. Надаас л болжугаа байхгүй юу. Будаа агшаагчаа угаасийн. Угаажаахдаа кино мино үзээд даанч их сүрхий байсымөө. Тигсэн дув дутуу зайлчиж. Бантсандаа "Зүгээр л байшд" гээл идсэн хахаха. Дихдээ нээрээ дажгүй амттай байсышд 0.o
Зиа тэгээд таануудад өөрийнхөө дуртай юмнуудыг истоо нурших шиг болно доо. Суужий би үзүүлий за

Norah Jones. Истоо гайхалтай хоолойтой жазз гүнж дээ. "Don't khow why", "Love me tender" -т нь нугасгүй гэжугаа. Нэг сонсохдоо зоолттой хоёр гурав дахина.

Yiruma. Энэтэй суучихиймсс. Өдөр болгон дарамталж хөгжим тоглуулаал хаха. Үнэнхүү гоё азнуудтайв :Kiss the rain","Rivers flows in you","Love me"-д нь дурлацан. Яаж хүн ийм сонсголын төгс мэдрэмжтэй, чадвартай байдаг байнаа? Сонин тэ
Б.Шүүдэрцэцэг. Миний хамгийн дуртай зохиолч эмэгтэй. "Сэтгэлийн анир" гээд өгүүллэгүүдийн ном нь манайд байдын. "Сувдан даруулга" гээд номыг нь би авах гэжугаа. Хүний сэтгэлд хүрэхээр энгийн бичдэг. Нээх худлаа маяг энтр байхгүй нь үнэнхүү таалагддагаа надад.
Rihanna. Гоё хүчтэй хоолойтой эмэгтэй шүү. Хайртай шүү гэсс. "Only girl" ,"Love the way you lie" нь гоё шүү!
ХОООООООЛ. Тэр тусмаа гоё хоолонд би айр дуртай. Гоё хоол идэхэд амьд яваа учраа бас ойлгодын хохо. Ёоо өлсжийн. Ийм гоё хоол идхийнсс
Bruno Mars. Гоё хоолойтой тэ. Царайлаг биш ч гэсэн нэхх эгдүүтэй санагдаад байдын. "Just the way you are","Grenade","Lazy song" -эд нарт нь дуртай. Эгдүүтэй муу золиг!
За залхуу гэдэг нөхөр хүрээд ирсээн баларсс. Дараа үргэлжлүүлэхээс биш тэй

3 comments:

  1. aaaaaa shuudertsetsegees busadtai agree

    ReplyDelete
  2. бас ч гэж ажилсан байна...би тэр жил зад угаагаад, тэрнээс хойш мааа будаа агшаагч ажлаагүйшшш...зүв зүгээр бйасан юмыыг тэгж эвджаагаамшш

    ReplyDelete
  3. Жагаа: Хүмүүс Шүүдэрцэцэгийг таалдгүйн нээх сонин. Гоё зохиол ч шд
    Хэлөү: Хаха тийм айр угаагаад байхдаа яадын. Бивол зөвхөн будаа агшаадаг төмрийг нь л угаасымлд

    ReplyDelete