Tuesday, July 19, 2011

Хэлэх дуртай үг-WTF гсс

Би орой дандаа 104.1 гийн Санти гээд мидрэл золигийг сонсжээж унтдын. Тэгээд тэр мидрэл нь надад халдаадын. зиа
Сайн байна уу сабакуудаа
Сонин сайхан  юутайв
Саргүй өдрөөр би чинь
Саприй царайлаад ирллэээ гэжж





Халхын сайхан блогчид минь
Хаагуур явна даа
Тэнэгхэн би чинь
Тэвчээртэй хүлээж л суухым даа
Зуслан гараад
Зугаатайхан байна уу
Би болбоос шоовдроороо
Блогоо манаал суухым
Ёооё энэ муур нээрээ өлсгөлөн эзэнтэйгээ барьцаал тахианы махны ихэнхийг зооглочихиймаа. Би ч гэж би. Өлсгөлөн муураасаа өрсөж идкээл үйл тамаа үзчихиймаа. Хоол идэх дуртайм мөртлөө хийх жигтэйхэн дургүй гэж. Тиглээ ч би гоя хоол хийдгүймлд.
 Ёооё энэ манай муур өдөрт тав зургаа унтжээшд. Хэвийн байгаадаа? Тэнэг золиг чинь өлөнтөж явжугаад димдрол олоод зажилцийм бишайгаа?
Ёоо гэртээ уйдаж үхтрээн байжийнаа. Хамаг найз хүүхнүүд сувилал, зуслан энтрт явцан. Би гэж нэг өнчин ишиг шиг амьтан. Эвий чааваас. Гэснээс жинкэн дампуурах гэдгийг үзүүлж өгчээ. Одоо над ердөө л дөрүүн минга гурван зуун хорин төгрөг байна. Гарж сайхан шоудхиймсс.
Нэхх гоя Mile Crepe идхийнсс. Ходоод хонхолзоод үхлээ. Хоол хийх гэхээр залхуу хүрээдайн. Гэснээс манайх халуун ус тасрааск. Усанд ч орж болку зовжээн. Аяга тавгаа угаахдаа ус халааж угааж энтр. Яах гэж ер нь хүн амьтан зовоож ус тасалдаг байнаа тэй.

“Mille Crepe” хийх арга
Энэ нөгөө  мянган давхар шарвин чинь шүү даа. Сайхан амьтан байгааз.
Бөгс банз боллаа. Энэ муу мууранцар өвөр дээр гарж унтчаад сэрдгүү шүү. Бараг хоёр цаг боллоошд................

2 comments: