Friday, July 1, 2011

Гэснээс гэдэг нэртэй бичлэг байж ч магадгүй. Гэснээс.......

Найзаа найзаа нааш ир, сүүдэр сүүдэр наашаа гэсс. Би нээрээ бүүр харлаж гүйцжээнаа. Өнөөдөр гадаа наранд гуруун цаг зогсоод харлацан гээ бод. Харлацан бишээ нэхх сонин зэгэл саарал өнгөтэй болцоон би хихи. Ёооё  гэснээс би өнөөдөр айр юм харцаан. Нэг жоохон охин бүдэрж унаад, автобус тэгсэн гаран дээр нь ирээд зогсооск. Нөгөө жоохон охин истоо зүрх зүсэгдэм орилсоон. Одоо бодохоор л аймар санагдаад байнаа иййййййййй. Таанууд автуусны араас

биштий гүйжийгаарай. Тэгжээж дайруулав. Автуус эр хүн хоёрын араас хэзээ ч битий гүй. Учир нь дараагийнх нь хүрээл ирдэг гэсэн үг байдымшд. Гэхдээ дараагийнх нь иртлээ уддаг л даа тэ гэсс. Өнөөдөр жоол зугаалаадаа. Зугаалаад ч гэж дээ үхсс. Өргөө явж ганц кинуу үзчээл буцаж ирсэн. Гэхдээ миний хувьд их том зүйл гэсс. Аршаантын аруун наймыг үзлээ. Дажгүй хөөрхөн л кинуу байна. Хамгийн гол нь тэр Батаа, Навчаа гээд хоёр жүжигчид бол кинууг үнэхээр амилуулжээ. Рекламнаас нть харахад ихээ инээдэмтэй кинуу шиг л байсан яг үнэндээ бол их өрөвдмөөр кинуу байлээшд. Гэхдээ яг чин үнэнийг өчихөд бол байшдээ миний хүссэн шиг байж ер чадсангүй ээ. Гэхдээ таанууд үзээрэй. Таннуудад таалагдах ч юм билүү тэ. Гэснэс би өнөөдөр хуучин номын худалдаа орвөө. Тэгээд "Усан доогуур хорин мянган бээр аялсан нь" ын үнийг нь асуусан чинь гучин мянга гэжээншд. Пай базарваань. Ийм байхаар чинь яаж ном авч уншихийм болжээнаа. Хэлээд аль. Бивол татагнаад авч чадкуул юм билээдэг.
Би нээрээ үнэн тэнэг аймахай зантай за юу. Урдаас нэг эвгүй царайтай хүн гараад ирэнгүүт айсандаа зам гараад шаал өөр тийшээ явж энтр. Замд айр хуцдаг нохой мохой тааралдуул шууд чиглэлээ өөрчлөөд мангаррррр тойрж явж энтр. Өрийгөө дараа нь бодохоор WTF! гэмээр санагддийн.
Өө нээрээ файлаар ном байгуул надад уншуулж томоо гээчийн буян үйлдкүү биз? Ингэснээр таны юу хүссэн есөн цагаан хүмсэл тань биелж, долоон үеэрэээ аз жаргалд умбах болно гэхгүйлдээ. Гэхдээ л чин сэтгэлийн талархал хүртий шүү гэсс

No comments:

Post a Comment